15 Februari

Mumsmums Semmelröv och H.E.A.T gick vidare till finalen i melodifestivalen. Måns låt lät ju precis som Måns låtar brukar låta, som en rix fm-plåga helt enkelt och givetvis så har jag den på hjärnan nu också. H.E.A.T lät som The Poodles och jag kommer inte ihåg hur deras låt gick. HAHA, såg ni när dom stod där och väntade på vem som skulle gå vidare mellan dom och Amy Diamond! Killen i vita tajts, man såg ju hans snopp, liten och lutande åt vänster .. eller min blick fastnade då där. Fan va jag skrattade! Antingen så var det ju meningen att han ville att den skulle synas eller så visste han inte om konsekvenserna av ha på sig för tajta byxor. Nu får jag inte blogga mer om hans snopp enligt Alex som verkar illa berörd.

Händer inte speciellt mycket idag förrutom att jag borde plugga matte. Men oftast när jag borde göra saker och ting så blir det att jag struntar i det helt och hållet. Vi får la se om jag överraskar mig själv! 




Alex vill ha uppmärksamhet och hoppar och slänger sig i djupsnön med Milton utanför mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!