12 Februari

Okej, nu är det verkligen någon där uppe som inte gillar mig. Sladden till våran frysbox exploderade då jag och min pojkvän försökte komma fram till vad vi skulle laga till middag. Nu fungerar den inte alls och tror mig när jag säger att det inte fanns lite mat i den frysen. Är det ett tecken på att vi behövde rensa den eller vaddå? Pappa fyllde ju den lite extra eftersom att han skulle åka iväg, så jag skulle ha något att leva på. Jag blir så frustrerad! Nu har jag försökt att packa in det viktigaste i våran mindre frys som är som en litet bihang till kylskåpet där vi tidigare förvarat typ glass. Det innebär att jag måste slänga glassen för att få plats med viktigare saker. *snyft*

Dagar som dessa uppskattar man att det är typ -20 grader för man kan ju ha saker i lådor utomhus. MEN vad händer om det blir lite varmare då? (vilket det säkert lär bli eftersom att det är just my luck.)

Både jag och Alex har försökt att laga frysen men den verkar helt ha gett upp hoppet om att kyla vår mat i fortsättningen. Desperat så ringde jag till min mamma som stolt berättade att det var hon som lagade den sist den gick sönder, men tydligen så lagade hon den inte tillräckligt bra eftersom att den exploderade idag. Mamma och Alex är nu påväg till thaiaffären där de ska tigga frigolit-lådor som vi ska förvara maten i på balkongen. Undrar ni varför jag inte följde med? Varför jag istället för att hjälpa till, sitter och beklagar mig över det hela på min blogg? Mamma räknade inte ens med att jag skulle följa med dom så jag fick uppdraget att packa om det som fick plats i den lilla frysen. Nu känner jag mig dock väldigt rastlös. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

du skrev "grejen är";) Jag bytte förresten den lila tröjan mot ett helsnyggt armband på fritz olssons. Han blev nöjd^^

2009-02-14 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!