10 Februari

Åh, idag var jag så nära på att köpa min efterlängtade netbook. Elgiganten verkade ha ett supererbjudande på laptops, man fick till och med en digitalkamera på köpet och allt. Men som vanligt så är det för bra för att vara sant och när vi granskade erbjudandet under luppen så var det massa extrakostnader varje månad och ett allmänt dåligt abonnemang (åtminstone om man bor i norrland). Så därför blev det ingen netbook idag heller.

Försökte att tröstshoppa men mitt samvete sa åt mig att spara mina pengar. Tyvärr så blev det att jag snyltade lite på Alexanders presentkort. Han verkade ju ha presentkort i alla möjliga affärer! Jag fick mig två T-shirtar och två mössor, en jättemysig vintermössa och sen en lätt virkad mössa. Men det var inte jag som var the big spender idag minsann. Min pojkvän började dagen med att klippa sig, han blev för övrigt jättefin tycker jag, sen köpte han en ny jacka som var dyr trots att den var på 70 %. Efter det blev det ett par chinos, ett par svarta jeans och sen en T-shirt. Vill inte veta vad allt gick till, men som sagt så hade han väääldigt många presentkort.

Nåväl, vad är väl en bal på slottet. Nu ska jag gå och löddra in mitt hår i mitt nyinköpta shampoo.



Good bye my lover. Det ska ta mig fan finnas hakar med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!