Zzzzz..

Jag tror jag lider av någon sorts sjukdom. Serriöst, i förrgår sov jag rätt så dåligt under natten men sen sov jag från att jag kom hem från julmarknaden, dvs kl 14.30, tills Robinson började på tv kl 20 och pappa väckte mig i hopp om att få sällskap. Och trots att jag sovit större delen av dagen så somnade jag utan problem runt klockan tolv och sen sov jag och drömde jag sjuka drömmar fram till klockan tolv imorse, då min pojkvän väckte mig. Han fråga snällt om jag ville sova ett tag till men jag kände att jag aldrig skulle vakna då, så det var lika bra att försöka stiga upp. Trots tolv timmar sömn inatt så har jag varit helt slut i kroppen.

Det enda vettiga jag gjort har varit att försökt städa mitt rum och sedan har jag sett på Flickan som lekte med elden - sen har jag bara sovit bort den här dagen med. Är det vinterdepression? Vintern har ju aldrig varit min årstid. I was born and raised in the summer. Det är nog ett tecken på att jag borde göra som pensionärerna, flytta utomlands under vinterhalvåret. 
 


Nu ska jag gå och lägga mig i min kalla säng och drömma mig bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!