Tråååkigt liv ?

Hej, nu väntar jag på att min mamma ska ringa så att jag kan åka och hämta henne nån gång.
Och sen väntar jag även på min pojkvän ska ringa. Han är på pickalurven och dessutom ute på vift..

Under tiden så gör jag en gammal hederlig blogglista.
(Ja, jag blev inspererad av Kenza som också verkade vara uttråkad idag)

 

Lovar du att vara ärlig? Ja, jag har inga hemligheter..

 

Du heter: Nathalie Paulina Fransson

 

Smeknamn: Natta, Nattis, Skorpan, Fia, Bruur osv osv..  

 

Beroende av: Oj, den var svår. Andra människor kanske? Skulle inte klara mig själv.

 

Vad tror folk om dig: Antingen att jag är jättesnäll, att jag har någon psykisk sjukdom eller att jag är ondskan själv.

 

Stämmer det: Mja, jag kan ju vara snäll om jag vill. Jag har inte fått nån psykisk sjukdom
bekräftad och jag kan vara elak men bara mot folk som förtjänar det, muhaha.

 

Vad får du oftast komplimanger för: Eeehh..

 

Brukar du skratta för dig själv: haha, ajjemen!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Rock n roll ;)

 

Var bor du: Hemma hos mig.

 

Trivs du där: Oftast.

 

Äger du några converse: Jepp, ett par röda i bebisstorlek.

 

Sprit, cider, vin eller öl: En gosig kombo mellan cider och vin.

 

Brukar du bli för full: Ibland spårar det ur ja..

 

Är du allergisk mot något: Kiwi - djävulens håriga frukt!

 

Hur svarar du i mobilen: Ja, hallååå ?

 

Antal timmar sömn inatt:  ca 7 timmar

 

Brukar du komma i tid: Det beror på vad det är jag ska komma i tid till.

 

När mår du bra: När jag får vara med människor som jag tycker om.

 

Hur känner du dig nu: Trött, less.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Just nu är det svart som gäller.


Vad tycker du om fötter: Äckligaste kroppsdelen! Tål dem inte!

 

Vad saknar du: Min gosiga pojkvän, aaaw..

 

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var helt ok.

 

Favorit dryck på morgonen: Låter trisst, men vatten.

 

Rakar du benen: Ja, om jag kommer ihåg det själv eller om någon påpekar att det börjar bli lite lurvigt.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig:  kl. 00.00


Är du blyg: Nej, det skulle jag inte påstå.

 

Sysslar du med någon idrott: Hahaha, räknas zappa med fjärkontrollen?

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte kärlek.
Men definitivt bettutning vid första ögonkastet.

 

Har du spytt offentligt: Ehm.. ja. Synd att jag inte svarade på dessa frågor för två veckor sedan.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Pissa! Typ skriva mitt namn i snö eller nått.

 

Är du nöjd med ditt liv: Kanske inte just nu, men det kommer att ta sig snart.

 

Är du bortskämd: Det beror på vem du frågar och vem du jämför mig med.
Men ja, kanske lite.

 

Vad gör du i morgon: Då ska jag på stan en sväng och sen träna lite om orken finns där.

  

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det tycker jag. De finaste vännerna :)

 

Vad använder du för schampo: Nått anti-friss grejs som inte hjälper ett skit.

 

Hur gammal är du: 18 somrar har jag levat, och den 19:e ska bli min död.
Haha, var tvungen att härma Ronja Rövardotter.

 

Tycker du om någon just nu: Jag tycker faktiskt om oerhört många just nu.

 

Gröna eller röda äpplen: .. Päron.

 

 
Är det okej att gråta: Ja, ut med det bara!
Men om jag ser dig gråta så måste jag tyvärr krama dig också och kanske gråta lite jag med.

 

När grät du senast: Förra veckan.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: FLYTTA!

 

Bär du glasögon eller linser: Solglasögon.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det viktiga är ju hur kläderna ser ut.


Har du piercing eller tatuering: Nu kan jag vara lite cool och säga att jag har både en piercing och en tatuering ;)

 

Vill du gifta dig: I do

 

Vill du ha barn:  Ja.

 

Är du bra på att laga mat: Nej, jag suger på det.
Skyller helt och hållet på att jag bor med pappa som är Mat-Tina själv.

 

Är du flygrädd: Jag dör ju inte av att flyga men jag gillar det inte.
Min taktik är att somna innan planet har lyft.

 

Vilken är din favoritglass: B&J Cookie dough.

 

Tror du på ett liv efter döden? Ja, ett liv i Nagnijala såklart.

  

Vad äter du helst när du ser på film: Goda godisar eller chips

 

Vilken ögonfärg har du: Bajsbrun

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jaa, buhuu..

 

Biter du på naglarna: Jag gjorde det förrut, sen slutade jag och fick fina naglar men nu har jag börjat igen. Skit också!

 

Röker du: Iblaaand ... Men jag ska sluta!

 

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker röra mig 2-3 gånger i veckan i alla fall.



Näh, nu skiter jag i det här. Nu går jag och lägger mig..

God natt! 


Kommentarer
Postat av: isabellå

man hoppar med en expert! man får inte hoppa själv:) tack och lov!



man sitter fast i sele på instruktörens mage, (det vill säga min rygg mot instruktörens mage)



men visst är det lockande... jag är supertaggad

2009-12-20 @ 14:51:03
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!