"sofflor"

Idag var jag hurtig och tänkte träna lite innan skolan. Så jag åkte in till stan med pappa vid kl. 9, lektionen skulle börja 11.55. Vad händer? Jo, jag bombarderas med sms från alla möjliga i klassen och alla säger samma sak - ingen lektion idag. Åh, förstår ni vilken sovmorgon jag gick misste om? Nåväl, jag tränade vidare och sen gick jag hem till Theres och förstörde hennes sovmorgon med, heh.  

Nu sitter jag här och försöker göra lite läxor, men det går allt utom bra. Det är så äckligt nära jullov så jag kan nästan känna smaken av för långa sovmorgnar, fria kvällar, inga skolbekymmer och allmänt julmys här hemma. Hur ska jag kunna göra läxor med den smaken i munnen? Hur? HUUUUR?! 

Det enda som känns bra just nu är det som jag vilar mina fötter i - nämnligen mina nya, stickade sofflor! Det är alltså en blandning av sockar och tofflor. Dessutom så har de sånna dära anti-halkgrejer under sig, som man hade på sockarna när man var liten. Så no more hjärnskakning för min del. I alla fall inte nån som kan orsakar pga mina sockar. Fick nämnligen hjärnskakning för nått år sen när jag skulle sladda med raggisarna inomhus och landade med bakhuvudet i golvet. Synd att jag inte fick med det på film, cause if you get it on tape you could get it in cash (alla som sett americas funniest home videos fattar).
 


Är de inte söta? Ser lite ut som ballerinaskor.


Kommentarer
Postat av: isabellå

har du köpt dem eller stickat dem själv?

2009-12-09 @ 20:36:47
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!