Mer från gårdagen

Nej, varken mamma eller min pojkvän hörde av sig igår. Jag låg vaken till kl 4 och väntade på att Alex skulle ringa, dödsorolig för att något skulle ha hänt (han sms:ar eller ringer alltid annars). Satt till och med och kollade på Svt 2 där de sände liveradio ifrån Avenyn mitt i natten och tänke att han kanske skulle dyka upp där av någon anlendning. Men 5 sms och typ 15 telefonsamtal senare så ringer han mig och säger att han varit hemma länge, men han somnade. Tack då! Och mamma ringde inte alls, men det var väl ingen nyhet.

Hur som helst så fick Milton en riktig spa-behandling av mig igår. Först bad, sen fönade jag honom, borstade igenom all hans tjocka päls, trimmade honom lite och sen klippte jag hans klor. Det tog typ 2 timmar och han var allt utom glad på mig, men han gjorde ändå inget större motstånd. Men nu luktar helt otroligt gott! Jag har legat och borrat ner näsan i hans päls hela dagen - Min lilla bebis.

[Jag var hysterisk över att Milton försöker smita när jag klipper honom. Samtidigt pratade jag i högtalartelefon]
Jag: Åååååååh, sitt still hundfanskap!! Va fan ska han va så envis för?
Alex: Jaa, undra var han kan ha fått det ifrån.. ?



En massa hatkärlek på Milton <3
Hihi, det ser ut som att han har en morgonrock på sig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud vilken sööt bild!!!



Känner igen problemen med hundbadning föresten ;)

2009-12-21 @ 23:06:18
URL: http://ems91.bilddagboken.se
Postat av: Helena

Aoow vilken sötskrutt han är då Oo Passa dig så jag inte kommer och snor honom.. :D

2009-12-23 @ 23:56:17
URL: http://halighna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!