GOD JUL

Ja, det här var ju bara ytterligare en jul som jag kan lägga till i min samling över jular som inte känns som en riktig jul. Mamma var här och åt jullunch med mig och pappa och sen delade vi ut alla klapparna (alltså redan innan Kalle Anka). Sen skjutsade jag henne till jobbet och julen var i princip slut. Nu är det en massa randoms här, eller rättare sagt bekanta till pappa, men de verkar lika intresserade av att lära känna mig som jag är att lära känna dem.. Jag åt julbord med den och sen gick jag in i mitt rum och sov ett tag för att sedan kolla på alla "juliga" filmer som går på tv, såsom Min stora kärlek och Sagan om de två tornen.  

Även om julen inte blev som jag velat (i år heller) så är jag förvånansvärt nöjd över alla mina julklappar som jag fått. Det blev en hel del pengar, även i indisk valuta, biobiljetter, Lady GaGas nya album, en sån bokhylla som jag gjort smygreklam för i bloggen - den som ser ut som en bok som man limmat fast i väggen. Dessutom fick jag en massa snygga smycken, en ny klocka, sängkläder, en dieselparfym och en eltandborste. Haha, bara saker som jag ville ha i alla fall. Nu är det bara älsklingens paket som ligger kvar under granen. Måttligt kul när pappa skulle dela ut julklapparna och hela tiden fick upp hans paket. Haha, jag och mina töntiga smeknamn..

Pappa: Till Baby Boo från Nathalie.. ?
Jag: Nej, den är inte till dig. 
Pappa: Till älsklingen från Nathalie?
Mamma: Är inte jag älskling? 
Jag: Nej, ingen av er !!

När vi alla öppnat våra paket och bara Alex var kvar så funderade pappa starkt på att öppna dem med bara för att han var inne i ett så kallat "paket-öppnar-flow", hehe. Dagens MMS-objekt var Milton som i år fick vara tomte, iklädd en mini tomtedräkt. Han hade den även när vi var ute och gick och folk stannade, fnissade och tog bilder med mobilen. Sen åkte vi även en sväng och delade ut paket till lite nära och kära med Milton som budbärare. Nu har han däckat. Det är ett tufft jobb att vara tomte. - Men nu ska jag gå och försöka vara social igen.

Hoppas att ni alla har haft en bra jul och att ni får en fortsatt trevlig jul för den delen. PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!