Hemmakväll

Sicken najs dag det har varit. Har bara varit hemma och pysslat. 

Tog en sovmorgon - städade lite - slog in julklappar - bakade 3 sorters kakor
- åt smet/deg tills det gjorde ont i magen - grät till E.T - busade med Mille - gapade på pappa

Det är bara 6 dagar kvar till julafton och "en halv skoldag" kvar till jullovet! Jag försöker desperat att hitta julkänslan, men trots att jag bakar julkakor, slår in paket och hänger upp pumlor all over the place så hittar jag den inte! Vad händer,är jag för gammal? Kommer den inte komma tillbaka förrän jag fått egna barn eller? Jag tror att jag har insett att jag inte ens ser fram emot julen i år. Där har vi nog svaret - jag har fel inställning, hmm..

Men jag längtar betydligt mer till annandag jul, då min pojk är här hos mig. Wiie, fjärilar i magen! <3


Mitt söta presentpapper från Lagerhaus

Och just den här presenten är till min älskling.
Hihi, nu blev du väl allt nyfiken Alexander  ;)


Kommentarer
Postat av: Alex

Det kan du hoppa upp och sätta dig på hjärtat!

2009-12-19 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!