Yesterday

Igår fick jag för första gången i världshistorien låna bilen och köra iväg på egen hand! Pappas pannkakor funkade alltså inte med andra ord. Först hämtade jag upp min Sara och sedan åkte vi och hälsade på Sandra som bjöd på middag. Hon hade varit så duktig så och plockat potatis och gjort en egen potatisgratäng. Stor guldstjärna till henne! Funderar på att gifta mig med henne, för hon är typ den idylliska hemmafrun. <3

Efter middagen så såg vi på En shopoholics bekännelser. Filmen var mycket roligare än vad jag tänkt mig och jag gillade den verkligen. Dessutom så tror jag att det var lite som en väckarklocka för mig som shoppat upp hela min lön den här sommaren igen. Jag tror inte att det kommer att gå fullt så långt för min del som för henne i filmen, men jag borde absolut lära mig att spara mer.



Mina vackra tjejer.
Det saknades dock en spansk brutta. Itzi kom hem! ;)

Kommentarer
Postat av: itzi

âh vad mysigt! :) ja pâ torsdag sâ ses vi!

2009-08-23 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!