Voff voff!

Idag började jag min intensivkurs och det kändes riktigt illa. Det första jag fick göra var en massa olika tester som skulle se om jag var förberedd inför teorin och det visade sig vääldigt snabbt att jag behöver plugga mycket mer. Min körlärare är en äldre man som skrattar åt sina egna fräcka skämt och som pratar med mig som om jag antingen vore en hund eller ett litet barn som ska lära mig gå eller nått. "Kom igen tjejen. Ja, kom då."  Och så klappar han sig själv på knäna samtidigt. Vet inte hur många gånger jag har fått höra det idag. Sen blev det inte bättre av att han såg mycket bekymrad ut när jag sa att jag snart skulle köra upp . . .

Jaa, vi får la se hur jag ska klara mig ur den här skiten. Imorgon är det i alla fall halkbana.
Gissa om man är nervös?  Vill antingen bara hem och skita i allt och bara hoppas på att Alex tar körkort en dag så att han kan skjutsa runt mig överallt, eller så vill jag kunna trolla och få allting gjort och helt magiskt ha fått det rosa kortet i min plånbok. - Fucking fuckness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!