Två underbara år med dig


Två år går så otroligt snabbt! Känns som det var igår jag träffade dig för första gången påväg till Heathrow. Det var verkligen något mellan oss från första början och jag kunde inte låta bli dig, och ödet gjorde så att vi träffades igen när vi hamnade intill varandra på planet hem från England. Då vågade jag inte hoppas på att det skulle bli vi, för aldrig hade jag ens tänkt tanken på att kära ner mig så hemskt i någon som bor så långt ifrån mig. Men det blir inte alltid som man planerat, det har jag lärt mig nu, men jag uppskattar vårt förhållande på ett helt annat sätt. Vi har kanske inte alltid haft det så lätt och vi har haft stunder då vi tvekat men vi har klarat oss igenom allt och det har i slutändan bara gjort oss starkare.
 
Du är min absolut bästa vän och du förstår mig hur konstig jag än kan vara, du låter mig inte gå hur odrägligt jag än beter mig mot dig och jag kan nog aldrig hitta någon som älskar mig mer än dig. Jag älskar dig mest av allt och vill aldrig släppa taget om dig min prins. Du är guld värd! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bouboubouboubou<3 älskar dig hjärtat, and you know it!

2009-08-20 @ 21:00:30
Postat av: Eveline

fy fan vad söta ni är, jag får hål i tänderna här!

2009-08-21 @ 09:37:14
Postat av: Sandra

Jag blir alldeles rörd! Shit vad fina ni är tillsammans! :D

2009-08-21 @ 15:31:44
Postat av: Theres

men jag instämmer gud så kära ni ser ut... Puss på er! <3 saknar dig nathalie

2009-08-23 @ 21:27:06
URL: http://tetzii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!