Lilla Nathalie



Idag var jag på stan ett tag med Sara o Sandra och precis innan jag skulle cykla hemmåt så var jag inne på Monki och provade den här ursöta jackan. Utan att tänka speciellt mycket på det så stod jag och granskade och beundrade jackan, då slog det mig. Herregud, jag såg ju ut exakt som lilla My! (eller åtminstone eller asiatisk version av henne) Haha, med min toffs på huvudet, mina grå strumpbyxor och svarta skor tillsammans med den röda, vida jackan. Associationen till lilla My gjorde nog bara jackan ännu sötare.

Jackan hittar ni alltså på Monki och den kostar 1000 kr. Syynd..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, vad söt! :)

2009-08-27 @ 15:33:26
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: sara

Hahaha! du var ju hur söt (och lik!) som helst!

2009-08-31 @ 22:18:21
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: sara

Hahaha! du var ju hur söt (och lik!) som helst!

2009-08-31 @ 22:18:27
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!