Renovering

Jag har åtminstone lyckats byta ut min gamla, tråkiga header. Däremot blev det en enklare header med en enda stor egopic på mig själv.. Haha, lite jobbigt. Vi får se hur länge den stannar. Den får i alla fall sova över i bloggen inatt eftersom jag inte orkar börja göra en ny.

Tanken är väl att jag försöka ändra lite mer när det gäller bloggens layout men jag är inte så värst duktig på html-koder och allt vad det heter så därför blir allt lite simplare till utseendet. Men less is more, right? Tänk va mycket lättare det var när man hade en lunar. Då hade man instruktioner för hur man skulle göra om sitt krypin med html-koder, tills det ändrades helt och man bara behövde klicka dit valfri bakgrundsfärg osv. Men om man vill få sin blogg fin däremot så ska man helst sitta och chansa när man tar bort eller lägger till koder, eller anlita någon annan till att göra det.

Ja, det här är alltså ett framtidsprojekt och jag vet inte när bloggen är helt klar och ser ut som den ska.
Men nu ger jag upp för idag och går och lägger mig, ciao!


Kommentarer
Postat av: Din Brur

Vilket fin bild bror!! Du får fanimig visa mig alla dom där sen, eller göra en kopia ;) tamtamtaaa

2009-08-31 @ 18:22:03
Postat av: isabella

jättefint!

2009-08-31 @ 19:45:38
URL: http://lifeisbeautiful.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!