Frasses Taxi

Nackdelen med att ha körkort och inte ha något liv är att man får skjutsa folk åt höger och vänster, främst under helger eftersom pappas promille gör honom ytterst olämplig som förare. Igår kväll var jag riktigt sjuk. Hostade ut alla mina inre organ, använde så mycket nässpray att jag har utrotat alla naturliga slemhinnor i näsan och hade världens huvudvärk på det. Men pappa och hans tjej skulle givetvis på fest och så tvingade pappa mig att hämta dem. Vid kl 1 kände jag bara att jag ville lägga mig i min sköna säng och somna in för alltid men så visste jag att jag var tvungen att hämta dem. Jag fick ringa och terrorisera pappa på hans mobil innan jag slutligen åkte till festen och stod och väntade utanför.

Idag är jag fortfarande dålig men ändå lite bättre. Dock har jag tappat aptiten helt. Är det ett tecken från ovan?
Men Frasses taxi har öppet 24-7 så dagens första ärende var att åka och köpa cigg åt pappas tjej. Varför frågar folk aldrig efter legitimation? Ska inte det vara obligatoriskt? Ska man ta det som en komplimang kanske, att man ser ut att vara gammal nog? I och för sig såg hon kanske att jag körde dit själv.. Men just efter jag fyllt 18 så ville jag så gärna få visa upp mitt leg och intyga att jag var en färsk 18-åring, men inte var det någon som ville se på det. Har köpt cigg och alkohol - men ingen ville se mitt leg, drinkar på krogen - ingen bryr sig. Har jag fått gråa hårstrån, eller rynkor?

Gud vilket onödigt inlägg, men jag var tvungen att nämna det bara. hehe
Ring mig om ni behöver taxi förresten.. not!



Funderar på att köpa en passande outfit. Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!