Honey, I'm home

Nu är jag hemma igen, efter en och en halv månads flykt. För tillfället så känner jag mig väldigt apatisk och har inte någon som helst aning om vad jag ska göra de sista dagarna innan skolan börjar. Är det något jag har glömt att göra som jag vill hinna med? (förrutom att träffa min Sara, om hon nu inte flyttat in på jysk under tiden jag varit borta.) 

Som ni märkt så har jag inte haft tid till att blogga under den senaste veckan. -Varför? 
*Jo, bland annat så har jag skaffat mig några nya erfarenheter som körkortsinnehavare, har bland annat fått köra med släp för första gången.
*Jag har inte en krona kvar av min lön, vilket visar att jag shoppat överdrivet duktigt.
*Jag har varit tillsammans med min pojkvän i 2 år nu, vilket firades två dagar i rad på två helt olika sätt, bland annat genom att gå på fotboll. Även om jag är skeptisk till fotboll så var det ändå mysigt att sitta där och suga åt sig all hat och kärlek som flödade i arenan, samtidigt som man gullade ihjäl sin pojkvän som dock var totalt förlorad i sporten.

Gladast över min hemkomst är konstigt nog Mille, vilket gör mig överlycklig! Nu blire till att krypa ner i min säng och se på nån film samt tvinga Milton att hålla mig sällskap. Blir alltid sällskapssjuk när jag lämnat min älskling..

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Fin blogg du har. Hoppas att du får en toppendag :)

2009-08-20 @ 11:55:01
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!