Halva inne!

Idag gjorde jag teoriprovet och det gick strålande med tanke på hur dåligt jag sovit inatt med diverse drömmar om graviditet, illaluktande fötter och slalomåkning. Frågepärmarna på Hitlers trafikskola var dock inget som egentligen bidrog till att jag klarade provet, så där fick ju ni. I min lycka så passade jag även på att shoppa, dels för att fira att jag är halvvägs in på körkortet men även för att vägverket låg så nära en shopping-galleria.

Men nu är det ju den svåra delen kvar.. Så håll tummarna för mig nu! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå så bra älskling<3

2009-08-12 @ 23:35:57
Postat av: isabelle

Kom igen nu bruden!=) Jag hâller tummarna!

2009-08-12 @ 23:52:23
Postat av: Din Brur

Vad duktig du är vännen :D ta det bara chillt och tänk på andningen ;) det kommer gå på räls brur.

2009-08-13 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!