Ego boost

I fredags firade vi Alex lillasysters 11-årsdag och samtidigt så sympati-firades min födelsedag. Jag hade väl räknat med ett extra hipp hipp hurra för min del men istället så fick jag en massa oväntade födelsedagspresenter. Sånt är alltid roligt att  få! Fick en jättefin t-shirt bland annat. Jag lyfte upp den och beundrade den men fattade inte riktigt vem personen på tröjan var. Precis när jag tänkte att det finns ju tusentalt med tryck som inte behöver föreställa någon speciellt känd person, då upptäcker jag att det faktiskt är jag som är avbildad på tröjan. Haha, vilken underbar chock jag fick! Så nu har jag min supercoola ego-tröja.

Ska man be dem trycka upp fler och börja sälja dem på bloggen?
Alla vill väl gå runt med mig på magen,eller? ;)
 


 


Fick tröjan av Emma & Andreas. 
(Ska passa på att göra lite smygreklam nu.)
Gå in på deras hemsida och spana in deras coola tröjor!
 www.rockthedog.se

Kommentarer
Postat av: Alex

Du är för söt älskling <3

2009-08-02 @ 12:36:57
Postat av: Nathalie

I know you want one! ;)

2009-08-02 @ 16:51:32
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Håll utkik så får du snart vara med på min blogg med denna tröjan,, ha ha

2010-06-13 @ 22:23:38
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!