Det kanske finns en gud ändå

I MADE IT! Se upp på gator och torg för nu kommer lilla jag (i rätt hastighet såklart). Jag körde såklart kolosalt fel redan i första rondellen. Men jag övertygade förarprövaren att det förmodligen var trevligare att se Nässjö ur ett skogsperspektiv. Och som alla andra gånger när jag blir nervös så satte käften igång och började arbeta.

"JajagheterdåNathalieochgårsamhällsinternationelliLuleå.ViharvaritiPolenochskatillIndiennuitrean.Kulva?Vadgördusjälvnärduinteåkerbilmedsupernervösamänniskor??"

Jag gjorde några konstiga misstag under tiden vi körde med jag förklarade hela tiden varför jag gjorde som jag gjorde och han köpte hela paketet eftersom han godkände mig utan några som helst anmärkningar. Tänk va  många roliga telefonsamtal man har fått ringa idag och alla lät lika förvånade över att jag lyckades, mest förvånad var nog pappa.. Farmor var superlycklig för min skull och hade till och med bett en bön för min skull, haha! The power of God kanske var avgörande. Under kvällen var hon bortbjuden så jag har varit hos min farbror hela kvällen och firat med god mat och tårta. Det värsta var när min farbror och hans fru hoppade in i bilen och ville att jag skulle skjutsa runt dem i stan. Fan, det var som uppkörningen på nytt.

Tack för alla tummar som ni hållt för min skull!
Nu blire till att packa för imorrn åker jag tillbaka till älsklingen.



Sen att jag knappast längtar till att få se mitt körkort är ju en annan sak.
Man ser ju alltid så fruktansvärt ful ut på id-kort, pass och körkort. - Åtminstone jag.

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis honey, visste att du skulle klara det hela tiden ;)

2009-08-14 @ 09:32:41
Postat av: isabella

GRATTIS!

2009-08-14 @ 21:21:52
URL: http://isabellasliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis!!! nu får du pallra dig till brändön! ;)

2009-08-16 @ 18:20:41
Postat av: Anonym

Ja Grattis!!

2009-08-16 @ 19:16:33
Postat av: Anonym

2009-08-18 @ 10:44:15
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2009-08-18 @ 10:44:49
URL: http://blondinmickan.blogg.se/
Postat av: Tove

Grattis!! Fy fan vad nice med körkort! :D

2009-08-21 @ 15:54:34
Postat av: Charlotte

Grattis grattis grattis! :D

2009-08-24 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!