Destination: Nässjö

Nu var det väldigt länge sedan det blev något skrivet på bloggen. Men som ni förstår så har jag inte haft någon tillgång till dator eftersom vi har varit på landet ett bra tag. Vädret har varit piss men nån enstaka dag har vi kunnat njuta av solen samt kunnat grilla. Vi har även hunnit med att besöka liseberg. Vi åkte dit en välplanerad dag då det var lovat vackert väder och tydligen så var vi inte ensamma om vår plan eftersom hela Göteborg, halva Norge, samt resten av Europa också konstaterat att det är roligare att vara där när vädret tillåter. Jag tror att jag dessutom slösat bort den andra halvan av min lön på chokladhjulen.. 

Nåväl, idag lämnade jag Göteborg för att åka till min farmor och därmed försöka ta körkort. Två timmar efter min ankomst så vägde jag 3 kg extra. Här är det ingen idé att oroa sig över att svälta vill jag lova! Det är det nog aldrig i familjen Franssons hem *tummen upp för fetma*
Till min stora glädje så upptäckte jag att farmor har spotify. Men när hon stolt visade upp programet på hennes dator så innebar det att vi lyssnade på hennes spellista, som bara innehöll en sak: Dansband! (Jag tror jag kräktes lite i munnen..)

Imorgon ska vi på nån hembyggds-tjohejsan. Vet inte riktigt vad det innebär men jag kan ju gissa medelåldern på stället redan nu. Jag får bekräfta det hela imorgon. Men nu ska jag gå och lägga mig och jag kan meddela att jag lider av en enorm separationsångest från min älskling.. buuhuu! 


En bild på mina äckliga fötter på stranden i Åsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!