5 kg senare

Ja, tjockare har jag nog aldrig varit. Haha, men så är det om man äter var tredje timme och fikar mellan varje måltid. Men det blir ju bara mer Nathalie att älska, eller hur älskling? ;)

Idag kom vi hem från stugan och så har även Alex lämnat oss. Vi har haft en riktig fin helg med mycket vackert väder, så vackert att jag till och med badat för första gången denna sommaren. Jag har även träffat väldigt många släktingar och bekanta, vilket varit ytterligare en orsak att fika oftare. Nå teoriläsning har det knappast blivit. Alex förhörde mig på typ 4 trafikmärken och sen fastnade vi framför Hotel Rwanda som gick på tv. Men nu är det bara att komma tillbaka till verkligheten och tänka tillbaka på den trevliga helgen i smyg, för nu måste jag ännu en gång ta tag i teorin.  - baajs!

Vill bara att veckan ska vara över så man slipper stressa upp sig över allt som har med körkort att göra och sedan åka tillbaka till Göteborg!


Igår - Första doppet 2009 för min del, men inte sista.
Vi badade nämnligen två gånger idag. *stolt*


Kommentarer
Postat av: nemo

jag saknar dig plutten!

2009-08-10 @ 15:58:56
Postat av: Sara

Värst vad du var snygg då! :D

2009-08-16 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!