Tjocksmock

Har spekulerat ett tag nu om jag är gravid eftersom att jag verkar äta för fyra. Haha, självklart så hade jag kollat upp det om det var så att jag helt serriöst misstänkte något. Fast det är ju som Sara sa att jag har spekulerat kring det sen vi började ettan i princip.

Idag hade jag körlektion (ovanligt va?). Men min körlärare överraskade mig när han sa att han trodde jag skulle kunna fixa ett körkort till min födelsedag. Det tror ju då verkligen inte jag på men det är ju kul att han tror på det, verkligen kul. Om jag ens ska vara i närheten av att ta körkort då så krävs det att jag kör lite hemma också, vilket jag inte gör just nu eftersom att pappa inte tror att jag kan köra än. Vi får la se hur det hela slutar.

För den som är intresserad så kan jag ju berätta att jag sov middag i tre timmar idag, vaknade och såg Andra Avenyn och somnade om i en halvtimme. Nu tänker ni kanske, hmm.. hur kan hon sova på natten om hon sover en massa på dagen? Ja, I have no fucking idea men jag sover som en klubbad säl på natten oavsett hur mycket jag sovit  under dagen. Där lärde ni er något nytt och ointressant om mig. Älskar att sova middag helt enkelt, det är helt klart underskattat!

Måste se Lost kl 22.40. hela skiten är ju så skruvat nu, och då menar jag mer än vanligt.


Naaw, vår unge med fläta och hela paketet? hahaah!
makemebabies.com - skapa dina egna barn, askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!