Påskpyssel & mys

 Idag så har jag varit och påskpysslat (jobbat med andra ord) och Alex fick såklart följa med. Han såg verkligen ut att trivas där bland småbarnen. Han spelade spel med nån unge, målade påskägg och sen såg jag suget i hans ögon när ett barn tog fram legolådan. Det är min kille det, haha! Helgen har varit väldigt lugn. Vi hyrde filmer igår och köpte en massa godis samt Ben & Jerry glass såklart. *yummie* 

Åh, det känns så galet skönt att ha honom här nu!
 Nu kan man sitta här och blogga i en alldeles för stor tröja som man snot av sin kille ;)

 

Våra fina påskägg som vi målat idag! <3

Lägg märke till att Alex kycklingar både har näbb och mun. Haha, kycklingarna i Lerum kanske har det?
Milton har fått en påsksjal med Musse Pigg på. Han är så söt i den! Han heter ju faktiskt Mickey Mouse i sin stamtavla, passande nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!