Nu är det klippt

Vi hade ingen serriös geografilektion idag (som vanligt) så man fick jobba på valfri plats, vilket inebar att jag passade på att klippa mig. Frisören påpekade flera gånger att jag måste klippa mig mycket oftare, och jag vet att hon har rätt. Jag vill inte nämna när jag klippte mig sist men det var riktigt länge sen.
Jag älskar att klippa håret, det är inte där problemet sitter, det är bara det att det kostar så jävla mycket!
Alex ställde upp som sponsor till min kippning annars hade nog inte blivit av alls. Nu är vi 450 kr fattigare men jag har åtminstone friskt och orisigt hår! *tummen upp*

Sen blev det även ett besök på ungdomsmottagningen -inget att oroa mig/er för. Det gjorde att jag ännu en gång missade min musiklektion. Ojsan, men det stör mig inte så mycket faktiskt.

Nu ska jag mysa ner mig i mitt Hello Kitty-täcke med min man och vänta på att Project Runway ska börja.


Kommentarer
Postat av: Elin - A real standing solider '

Söt äru ! :)

2009-04-07 @ 19:13:50
URL: http://laamossberg.blogg.se/
Postat av: Elin - A real standing solider '

SV : det är lugtn :)

2009-04-07 @ 20:13:14
URL: http://laamossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!