Nöjd, nöjd, nöjd!

Körlektionen idag gick superbra! Min körlärare verkade väldigt förvånad över min dramatiska förbättring sedan igår. Jag är så nöjd som man kan bli!

Pappa ringde imorse och kände sig väldigt ensam och uttråkad, dessutom behövde han bland annat lite nya kläder och sin rakapparat så vi åkte helt enkelt och hälsade på honom på sjukhuset. Han såg ut som ett litet barn på julafton när vi hade med oss dagsfärska tidningar, en stor godispåse med bara hans favoriter, och dessutom en korsordstidning - han älskar nämnligen att lösa korsord. Hoppas att han blir frisk och får komma hem snart, lille pappsen.

Väl hemma igen så hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk, yrsel och feber. Ska man behöva bli sjuk igen?
Jag lagade i alla fall en rejäl middag åt oss och sen tryckte jag i mig medicin och däckade i soffan i drygt två timmar.
Sen låg jag och kollade på Halv åtta hos mig samtidigt som jag blev ompysslad och nu mår jag faktisk lite bättre.
 

Jättesöta skor som jag såg på Zótano idag, kostade typ 1100 kr och de satt som gjutna på mina små fötter!
Klacken är speciell eftersom det var olika mönster på alla skor i den modellen. Men smaken är ju som baken.

Jag: Men kolla va läckra!
Alex: Ja, visst. Om man är transa så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!