Det rullar framåt

Tänk klockan är typ 10 och för det första så är jag vaken och för det andra så har jag redan hunnit ha en körlektion. Körningen idag gick superbra, vi gjorde i princip samma saker som igår bara att jag var mindre panikslagen och inte gapade lika mycket den här gången.
 
Jag har även hunnit med att fara och handla med min pappa som överraskande nog stod och väntade på mig utanför körskolan. Dagens inköp (so far) blev en Kaktus/citron sorbet, som jag ska skopa i mig ikväll, och en ny tandkräm. Inte vilken tandkräm som helst utan Pepsodent White Now som tydligen ska göra dina tänder vitare vid första användningen. Jag är ytterst skeptisk till att det kommer funka i huvudtaget men jag kan ändå inte låta bli att testa. Tänderna kan ju inte bli gulare av den i alla fall, men jag får väl dokumentera resulatet i bloggen.



     

Väldigt intressanta inköp, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!