Chockbehandling på hög nivå

Idag var det då dags för min tredje körlektion, lägg märke till tredje. Först fick nyckeln till bilen och äran att göra den startklar, inga probs alls! Men sen så skulle jag backa ut den från parkeringen och jag har aldrig backat en bil i hela mitt jävla liv, men jag fixade det ändå trots att jag höll andan hela tiden. Efter det så fick jag köra genom stan över Bergnäsbron (en feting bro), genom en rondell och vidare till nästa bro. JAG HÖLL HELT SERRIÖST PÅ ATT AVLIDA! Jag har suttit bakom ratten max 5 gånger i hela mitt liv och han utsätter mig för allt detta liksom! Vi höll på att dö några gånger och vi bildade bilköer på vägen men ändå tycket han att det gick bra. Imorgon kl 8.15 är det dags igen. 

Till alla er lulebor: Stay inside!

Efter körlektionen så köpte jag mig ett par nya solbrillor på Gina Tricot - wayfarers imiterande som jag har tjatat om så länge. Sen åkte jag till min älskling Theres som jag varit med alldeles för lite på sistone. Vi tog hennes heta bil och åkte till Sunderbyn för att våldgästa Karin. Vi drack upp hennes kaffe, fick massage och tömde det som fanns kvar av hennes påskgodis (jag vet att jag slutat äta godis men jag hann bara ta ett sånt där chokladägg i guldfolie innan jag kom på mig själv). Vid hemfärden var det upp till bevis för min del. Jag skulle köra ut Theres bil! Jag höll på att dö, hon höll på att dö, alla höll på att dö - mest på grund av skratt - men vi överlevde ändå.

Jag: Vad gav du för bilen?
Theres: ... Sex.
Jag: Jaha .. *tyst*
Theres: ... tusen alltså!



Gina tricot 59 kr
Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv.
Mina är dock inte helsvarta utan lite brunspräckliga.

Kommentarer
Postat av: Tessi

haha! fan du är ju helt galen på att skriva, önskar man hade samma begåvning. det var jätte mysigt att träffa dig. du får inte glömma att Karin lämnade oss i hennes hus helt ensammna :P bilfärden runt kvartert var en upplevelse av rang :D Puss

2009-04-20 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!