Packa nattas kappsäck..

Nu börjar jag bli smått nervös. Blir alltid det när jag ska iväg någonstans. Jag ska vara borta fyra dagar och jag vet redan om att jag packat ner FÖR mycket kläder. 
Alltid när man packar så känns det som att man glömmer något. Igår var jag till och med så duktig att jag gjorde en lista över saker som jag ska ha med mig. Givetvis så glömde jag att skriva upp vissa saker, men som tur är så har jag ju i alla fall kommit på det innan det är försent.

Åh, kan inte bestämma mig vilken klänning jag ska ha på mig på lördag! Ångesten..
En av dom är ljusrosa. Känns som hej-jag-ska-på-bal-typ. Den är alltså lite "finare" än den andra. Den går typ till stax över knäna och den ska man inte ha leggins till. Om jag har på mig den så känns det som att jag försöker vara skitserriös + att det är värsta urringningen och man kan omöjligt ha BH under.
Oh my god! Tänk om något skulle få för sig att titta fram.. ?!

Den andra klänningen är chockrosa och mer som en längre tröja. Den känns betydligt med casual än den andra. Kanske hade det varit snyggt att ha den med leggins, ett midjeskärp och sen mina svarta lackade pumps? Men jag vill ju inte heller se för vanlig ut.
Jaja, packar ner båda så får väl någon annan avgöra vilken jag ska ha.
Juste, jag var med på skolfotot ändå. Ännu ett år ser man nerdrogad ut. 

Nu ska jag packa ner lite till!
Pussen & Kramen

Kommentarer
Postat av: isabelle

OBS! Ditt största fan till bloggen skriver!

Kommer du till skolan imorgon?

Om inte så får du ha det så bra :D

p.s alltid roligt att vara uppklädd med något extra fint, den första lät stilig! Fast.. det gjorde ju den andra med! Aja , du avgör;)

Take care!

2008-10-14 @ 19:16:25
Postat av: Nathalie

Hihi, tack! Va söt du är! :D

Känns alltid bra att höra någon annans åsikt när man själv har det svårt att bestämma. Fast det är ju bäst om man gör som man själv vill, som du gjorde när du inte visste hur du skulle se ut på skolfotot. ;)

Jag kommer till skolan imorgon, så vi syns då!

2008-10-14 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!