Kvällen

Nu har jag läst ut P,s I love you. Boken är betydligt bättre än filmen!
Fast det jobbiga var att det var så mycket som påminde en om ens eget förhållande. Jag blev lite blöt i ögat när jag läste. 

Helgen har gått för snabbt, känns som att jag inte gjort något vettigt. Hatar känslan av att gå och lägga sig och sedan veta att det är måndag när man vaknar. Life sucks, men men.. 
Nu ska jag försöka sova någolunda i tid i alla fall. 

P,s Jag måste bara lägga ut en bild från i somras som Sofie har gjort om. Jag tycker att den blev jätteläcker när hon gjorde om den. 
Måste påpeka: 
1. Min boyfriend ser allt utom het ut i snorkel! haha <3
2. Det ser ju jättefint ut när jag hoppar sådär... not!
3. Det var en mycket mysig dag. Sofie och jag gick omkring och letade saker bland stenarna och sen fick jag prova att fiska krabba för första gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!