Fortsättningen på min jävla bloggmakeover

Ja, jag vet inte riktigt hur bra jag skulle vilja påstå att det går med min bloggmakeover, men lite ändringar har det blivit.
 Tyvärr så hittar jag ständigt nya småfel, men inget är perfekt & speciellt inte min blogg at the moment! Jag ska jobba lite mer med den när jag finner tid till det.
Nu ska jag ut med Milton och sen verkligen försöka plugga lite. När jag skulle plugga förrut så fastnade jag i pruttspelet, som vanligt. Hahaha, jag tror att bara Isabelle förstår mitt beroende!

Ni som har lite att göra kan ju testa! ^^ 
http://puzzlefarter.com/

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, jag förstår precis ;)

Tur att du också är lite nördig så att man inte är ensam.

Men visst är det så att man bara måste klara av banan man fastnat på. Genialiskt spel:D

Nu tänker man till och med bort pruttljuden för att man är så inne i spelet :o

nerds ; )

2008-10-22 @ 22:46:31
Postat av: Mia

Tycker, som sagt, att din blogg är helt fint ^^



Du typ insipirerade mig att testa fixa om bloggen.. jag använder http://designadinblogg.se/ - typ design for dummies ;)



Jag har hittills fixat menyn och en liten icon framför mina bloggtitlar, men ska fortsätta förbättra =)

2008-10-23 @ 10:36:46
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack Mia! =)

Jadu, jag vet hur tjorvigt det är i början men det är bara att fortsätta att kämpa på! ; )



Haha, du, jag & pruttspelet - 4 life Isabelle! ;)

2008-10-23 @ 20:02:37
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: Din bror, igen..

Här sitter jag och läser när jag borde vara en duktig bananbror och plugga matte buäbuuääbuääää (spyljudet) :P Jag har fan letat och letat och letat efter din satans blogg!HELLVETTE! Senil som en 95-åring är man också så jag kom ju inte ihåg vad den hette.. Nåt med nathal..?? ;) Men nu, nu jävlar ska jag aldrig mer glömma namnet! tamtamtaam Okej, nog med ljudeffekterna.. See ya bruur!

2008-10-23 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!