En mykväll med min goa vän

Vi överlevde orienteringen! It's fucking amazing! Det var faktiskt mycket lättare än vad jag tänkt mig.

Ska snart in till stan och möta upp Sara som för tillfället är och klipper sig fin i håret. Sen har vi kommit överens om att gå till Max och prova den där hamburgaren med nachos i. Vi ska nog även hyra några filmer innan vi åker hem till mig, hon ska sova över.
Vi ska förutom att se på film så ska vi även hinna med att färga mitt hår. Det kommer att vara typ samma färg som jag har nu fast kanske lite mer brunrött och mer glansigt. Hoppas det blir bra! Men egentligen, jag har så många gånger tänkt att jag vill göra så himla mycket med mitt hår men jag har alltid varit rädd.
Men rädd för vad? För om man klipper det tokigt så växer det ju ändå ut och om färgningen blir misslyckad så är det ju bara att färga om. Man dör ju inte av något av det, men ändå är jag så rädd för att det ska bli fel. 
Nåja, nu ska jag göra mig iordning. Ha det så bra, puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!