9 Oktober

Känner mig så trött just nu och klockan är ändå 10. Hmm.. Jag ska orientera om typ 2 timmar. Shit, jag kommer springa vilse i skogen, en björn kommer att döda mig och ingen kommer att märka att jag ens försvunnit. Bättre att vara hemma och sova så slipper jag dö just idag. Vädret är ändå dåligt. 

Sara, min bror, är påväg hit nu. Hon får hålla mig sällskap när jag äter frukost och sen ska vi till orienteringen tillsammans. Haha, någon som reagerade på att jag kallar henne för min bror? Jå, men så här är det att hon är min underbara vän och någonstans i början av vår vänskap så blev hon.. min bror! Jag kommer inte ihåg riktigt hur det var. Om det var för att vi höll på att skämta om lejonkungen - Scar & Mufasa. Eller bananer i pyjamas - B1 & B2. Eller om det hela började som ett "tjena bruchan". Nåväl, hon är min bror och jag skulle inte byta henne mot någon annan bror i hela världen!  
Ja, önska mig lycka till på orienteringen!


Kommentarer
Postat av: Din Bruur

Aaw lillebroor då ;P

2008-10-23 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!