7 Oktober

För det är ingen vanlig dag för det är Alex födelsedag, hurra, hurra hurra!

Skolan idag var not so special så det har jag inget att berätta om med däremot så kan jag idag avslöja en del av mitt projekt som jag har haft den senaste månaden - Min pojkväns födelsedag!
Ja, jag kan inte avslöja riktigt vad han ska få, i och med att jag fortfarande inte gett honom alla sakerna och det finns en stor risk att han läser det om jag avslöjar det här. Så det får helt enkelt väntas med det till nästa vecka då jag är hos honom. Men hur som helst. .
Jag bestämde mig ganska tidigt för att jag ville ge honom något på självaste födelsedagen och ett födelsedagskort kändes alldeles för vanligt och tråkigt. Presenterna som jag har köpt vill jag ju ge honom själv, inte skicka på posten. Så hittade jag ett superfin sida på internet, friendcake.com, där man kunde skicka olika paket till någon och sen välja vilken dag man ville att personen skulle få paketet. Jag valde att skicka en chokladtårta, dels för att han fyller år men även för att han är en liten gottegris. hihi!

Naaw, responsen var ju god i alla fall. Jag pratade med honom i mobilen samtidigt som han slet upp paketet. Han blev en mycket glad 17-åring!

haha, mitt så kallade födelsedagskort! Drömmen att få se min blondin som mörkhårig nån gång.
Jag får väl förklara lite varför det är typ en toarulle på bilden. Så här är det, jag tänkte att sakerna runt honom ska representera Alex World.
Toalettrulle =
Han sitter på toa FÖR länge!
Dator = Han är en riktig datanötare!
Giraff = Han är min Affe Giraff! Lång som en stång.
En krulltott =  A.k.a JAG! <3

All min kärlek till dig idag älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!