5 Oktober

Gah! Idag blev det ingen träning för att så gott som hela dagen gick åt till att träna inför en musikal som vi ska göra i Mars, nästa år! Känn stressen.. not!
Jaja, får väl träna lite hårdare nästa vecka då för den här veckan har jag varit riktigt lat.

Ja gårdagen var ju sådär lagomt dramtisk för att vara min familj. Mamma kom över med thailändarna (min moster, morbror och nån mer) och pappa var helt enkelt ... pappa, när han inte är som bäst om jag det säger så. Resultatet var att det var kaos ett bra tag, tills pappa somnade och köksbordet förvandlades till ett pokerbord. Haha! En helkväll med thaipoker och jag gick typ 13,50 kr i plus!

Nu blire en stor skål med jordgubbar, solrosfrön, linfrön och yogurt. Min lunch och min middag för idag.
Bara 10 dagar kvar tills jag åker! Saknar dig som faan min Affie! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!