4 Oktober

Igår var det mysigt höstväder och idag var det frost och till och med lite snö(??).
Ah, sov nog lite för lite inatt och sen gick jag upp vid 7.45 för att jag skulle på Yoga inne i stan. 7.45 på en lördag känns betydligt äckligare på en lördagsmorgon än på en vanlig skoldag, bara för att man vet om att man egentligen hade kunnat sova mycket längre. Men men, yoga blev det.. 

Nu har jag lite mindre att bekymra mig över i och med att jag lyckades få tag i tåg/flygbiljetter till Göteborg över nyår igår.  Det blev lite billigare än vad jag hade förväntat mig ändå, 1451 kr. Är det inte sjukt att man ska behöva betala 1451 kr för att träffa sin egen pojkvän? Och tänkt vi turas om att betala sånna summor var och varannan månad. Visst, nu kan man ju tänka att det är vårat eget val att ha det så. Men vad ska man göra då? Ska jag skita i mina känslor bara för att det skulle ge mig mer pengar i slutet av varje månad? Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag skulle inte byta ut min pojkvän mot någon annan. Amor Vincit Omnia - kärleken övervinner allt, och vårat avstånd mellan varandra är egentligen bara ett hinder som vi lätt klarar av tillsammans.
Om 11 dagar åker jag tåg ner till Göteborg och sen kommer baby hit över höstlovet. Längtarlängtarlängtar <3 

 Pussen & Kramen

Kommentarer
Postat av: Affe

naw babe, saknar saknar saknar dig något sjukt! Nu e du snart här<3

2008-10-04 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!