28 Oktober

Igår blev det inget bloggande tyvärr. Men jag kan berätta att vi var inne i stan och klippte till Alex hår. 
Haha, jag har aldrig varit med om att någon haft så mycket ångest för sitt hår som när baby skulle bestämma hur han skulle klippa sig. Han satt i princip och övade vad han skulle säga till frisören innan vi gick dit.
Ja, han blev väl rätt så nöjd men jag tyckte i alla fall att han blev jättefin.

Idag blev det en fika på stan med Linn. Kändes skönt att få prata lite med henne eftersom att vi träffas så sällan.
Jag är typ helt pank. Det känns som att jag bara lever på Alexanders pengar. Så ska det ju inte vara! Så fort det är något så blinkar jag med mina korta, fula, ögonfransar och det slutar med att han betalar.
Jag hade pengar nyss men allt har försvunnit denna veckan. Vi var till och med inne på GAME idag och pantade in gamla dataspel. Det blev dock inte så mycket pengar som jag hoppats på i och med att spelen var lite väl gamla. Men istället för att ha pengarna som cash så bytte jag dom mot ett nytt singstarspel. Åh, jag vet att det var dumt men jag älskar singstar! 

Det viktigaste idag har egentligen varit att komma på vad man ska vara på Halloween. Vi åkte till Toys 'R' us och Barnens hus och kollade men jag hittade inget speciellt som jag kan tänka mig att vara, förrutom att jag var lite pepp på att klä ut mig till Batman, haha! Undrar om man kan få Alex att klä ut sig till Catwoman? Haha, ska försöka.

Nåväl, det hela slutade med att vi köpte lite teatersmink. Så om vi inte kommer på något roligt vi kan vara så får vi väl sminka oss till slaktade offer. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!