24 Oktober

Nu börjar min sjukdom bryta ut på riktigt. Mår inte alls bra för tillfället. Huvudet känns tungt, min hals är svullen & mina ögon hänger inte alls med i mina rörelser.
Dagen började med musiklektion. Min musiklärare är bra tycker jag nog. MEN han väljer så värdelösa låtar. Han är väl ändå en relativt ung människa och så väljer han bara en massa oldies. Han menar att gamla låtar också är bra. Ja, självklart finns det många gamla bra låtar, men du väljer ju knappast några av dom! Det sista jag sa till honom innan jag åkte till Göteborg var att han skulle tänka ungt och fräscht, ny och bra musik. Efter att ha missat 2 lektioner så kom jag då tillbaka idag. Vilken låt har han valt? Jo, en riktigt ny och fräsch låt. Ja, han har verkligen ansträngt sig med sitt låtval den här gången. Martin Stenmarck - 7milakliv (!!!) Fy, fan va värdelöst, men jag vet inte om jag har rätten att klaga på honom mer. Jag, som då spelar instrumentet sång i vårat "avancerade" band, kan inte sjunga den låten! Den är antingen för mörk för mig eller för ljus. Men det är bara att göra sitt bästa.

Efter musiken var det dags för det som jag fruktat mest den här veckan - Matteprovet!
Precis som förväntat så gick det åt skogen. Håll bara tummarna för att jag slipper göra om skiten bara. Slutade tidigt från idrotten för att jag inte mådde bra, sen var det bara hem, fixa sakerna till loppisen och köra dit dom.

Mötte Sandra när jag packade upp sakerna på loppisen.
Sandra: Åh, är det här alla dina leksaker?
Jag: Japp, kolla nu när jag lägger fram hela min barndom på det här bordet.
Sandras mamma: Men va sorgligt det lät!
(sorgligt men sant!)

Håller på att städa huset. Det är tydligen jätteviktigt att det är rent när Alex ska komma enligt pappa.
Ofta Alex ens bryr sig! Nåväl, ska dammsuga vidare. Ikväll blire Idol och milkshake, bra för halsen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!