23 Oktober

Yiises, typiskt mig att tajma en förkyldning 2 dagar innan Alex kommer. *Usch*
Jag känner mig superstressad just nu! Imorgon är det prov i Matte B och jag kan verkligen inte vissa saker som kommer på provet. Jaha, varför sitter hon och bloggar istället för att plugga då? JO, för att jag ääälskar att skjuta upp saker. Det är det bästa jag vet.. not! Men det blir så bara, jobbar väl bättre under press.

På lördag så ska klassen sälja saker på en loppmarknad så jag och Pappsen var uppe på vinden och rotade bland mina gamla leksaker. Snacka om att jag fick mig en promenad längst memory lane. Alla minnen från min mer eller mindre tragiska barndom. Sen kom den - Seperationsångesten. Jag ville inte lämna ifrån mig mina gamla barbies och ponnys. Dom är ju mina! Pappa suckade åt mig och frågade hur många gånger i veckan som jag sätter mig ner och leker med dom. Men det är ju inte det som det handlar om! Nej, jag vet att jag inte använder mina leksaker nu för tiden men om jag säljer dom så kommer jag ju aldrig mer att få min lilla nostalgitripp varje gång man gräver i leksakslådan. Jag hoppas att jag får en söt liten flicka som kan få ärva mina saker! Om det blir en pojke så ska jag tvinga honom att leka med dom ändå, och han ska ha på sig mina söta gamla klänningar och skor med. Uppgjort för att han kommer bli homosexuell? Spelar ingen som helst roll, jag kommer att älska honom ändå. <3

Efter att jag kammat min Ariel barbie en sista gång så packade jag ner henne tillsammans med några andra.
Jag ska ställa upp för klassen och vara en stor flicka och dela med mig av mina saker. Tänk va roligt om nån liten flicka (eller pojke för den delen) skulle få ut lika mycket gjädje av mina leksaker som jag har fått. Det skulle faktiskt värma lite i bröstkorgen.

Herre jävlar ! Nu måste jag VERKLIGEN fixa klart loppissakerna och börja plugga på matten! Önska mig lycka till.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!