22 Oktober

Jag har känt mig glad så gott som hela dagen idag. Kanske beror det på att jag förmodligen saknat mina söta vänner mer än vad jag trodde. Haha, hela dagen har typ gått åt till att snacka om hur jag haft det i Göteborg.

Min lärare frågade: Jaha Nathalie, hur har du haft det i Göteborg då?
Jag: Det har varit jättebra!
Läraren: Visst har du släkten där?
Jag: Euhm.. nej min pojkvän.. (började fundera om det var ok att ta ledigt från skolan för att åka till sin pojkvän)
Läraren: JAHA! Men gud, du kunde inte ha hittat någon längre bort? *skrattar*

Känns faktiskt inte som att jag skulle kunnat hitta någon längre bort egentligen.
Usch, eftersom att jag typ bara snackat om Alex idag (som vanligt i och för sig) så har jag saknat honom något så hemskt mycket. Varje sms har huggit till i hjärtat och fått mig att sakna honom ännu mer. Saknar hans doft, hans leende, hans kyssar. Allt sånt som man inte kan få genom att prata i mobil.  
Saknar hela han! Men om bara tre dagar så kommer han hit! <3

På jobbet så bröt helvetet lös. Alla mina lyckliga tankar försvann när barnen typ tjatade hål i huvudet på mig. Jag känner mig alltid som en PMS-kärring på jobbet numera och det är inte roligt. Alltid är det jag som gapar och är den dumma av ledarna. Påminn mig att inte skaffa barn! (Fast egentligen så vill jag ju ha en liten snorunge.)  

Nu blire lite plugg till histroriaprovet. Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!