21 Oktober

Honey, I'm home! Ja, som ni kanske märkt så har jag inte haft tillgång till någon dator i Göteborg. Även om det har krypit i fingrarna på mig när jag inte kunnat blogga av mig så har det inte spelat någon större roll för att det har varit en helt underbar helg med min älskling! 
Tågresan ner gick snabbt. Jag hade en liten sovkupé för tre personer helt för mig själv och det kändes förbannat skönt att slippa dela den med någon annan. Gick typ och la mig på en gång och vaknade samt gjorde mig klar typ en timme innan vi var i Stockholm och det var dags att byta tåg. På t-centralen hann jag köpa mig en stor latte för att vakna ordentligt och sen var det bara X2000 till min baby. 16,5 timmar gick snabbt för sen var jag helt plötsligt framme!
Åh, när jag såg hans huvud sticka upp bland folkmassan så kände jag hur det bultade i bröstkorgen.
Ett disneymoment - jag skuttade fram till honom och kastade mig i hans famn.
(så gott det gick med tanke på mitt tunga bagage)

Ja, helgen har gått för snabbt. Vad har vi egentligen hunnit göra? Tordagen tog vi det ganska lugnt.
Fredagen så blev det lite shopping i Göteborg. Köpte mig en topp och en svart, högmidjad kjol + 2 par örhängen. Till och med Alex shoppade lite. Va stolt jag blev!  Ville så gärna köpa ett par nya skor, men så fort man nämner ordet skor i närheten av Alexander så suckar han på en gång.
 "Du har ju redan så många. Du har ju typ ett par som ser ut exakt sådär. Älskling, köp något du behöver istället." 
Efter våran mycket lilla shoppingrunda så hade vi planerat våran mysdejt på, hör och höpna, Pizza Hut! Haha, det börjar bli vårat ställe nu. Alltid när jag är i Göteborg så ska vi ha våran mysdejt på Pizza Hut. <3

Lördag så var det 40-årsfest. Ja, juste jag hade på mig min rosa tröja, min nyinköpta svarta kjol och sen mina svarta pumps. Kändes bra. Jag var nog en av dom som tagit det där med rosa tema lite för serriöst med tanke på att de flesta på festen bara hade svart kavaj och sen typ ett rosa-bandet rosett på sig. Kände ju typ ingen på festen så det var mer att skaka hand och presentera sig och försöka se ut som en bra flickvän bredvid Alex - han som alla tycker ha blivit så lång sen sist dom träffade honom.
Det kändes som att vi mest satt i våran egna lilla värld som två nyförälskade. Höll varandra i händerna, pussades och log hela tiden. Älskar den känslan. Varje gång man kollade upp så mötte man någon annans blick och fick sig ett varmt leende tillbaka, från folk som känner igen den känslan.

Söndag så blev det en runda på stan igen. Tyvärr så var det mesta stängt men vi fick oss en nyttig promenad genom stan. Vi var till och med på ställen som babe inte visste fanns. Haha! Och som vanligt så hittade jag mig ett par skor som jag inte fick lov att köpa. *snyft* 
Oj, nu blev det mycket på en gång. Får berätta mer sen.

Kommentarer
Postat av: isabelle :D As usual

Naw :D Vad roligt du verkar ha haft det! Har gått och frågat om sara och sandra hört något från dig hela tiden men ingen visste något förutom prima smsen du skickade. Nu ser jag ju att du verkar ha haft det prima:) ett nykärt par! ah:D du får berätta mera imorgon bruden.

2008-10-21 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!