today

Imorse satt jag med min yoghurt och kollade ut genom köksfönstret. Det var fortfarande mörkt ute, men gatlyktorna lyste upp den vita snön. Man kunde se de dagsfärska skoterspåren riva upp snön på andra sidan vägen. Funderade en kort stund på det där med skotrar. Men skoter?... kanske inte min grej.


Efter skolan så var jag och tränade. Det blev en mil på cykel idag. Jag tycker faktiskt att det är ganska trist att cykla men idag gick det en repris av Oprah Winfrey och det var om Sex and the City filmen. Så jag satte mig i maskinen närmast tvn, vilket då var en spinningcykel och sen cyklade jag tills Oprah var slut. Bra träning ändå! Sen tränade jag armarna lite, men jag har sån jävla träningsvärk sen i söndags. Ja, så är det när man är otränad.


Sen var jag och skulle lämna in min mobil. Bläh, nu är jag utan den i 3 veckor och det ser jag som ett handikapp. Men som tur är har jag ju en reserv mobil. Jaja, skickar jag in den en gång till efter denna så får jag ju en ny mobil av Air Call. Funderar nästan på att peta bort en knapp eller något för att få en ny. Men om jag inte får det då? Då har jag ju en ful mobil utan knapp. Det är kanske inte värt det i alla fall...


Skulle vänta med att köpa de sista två böckerna i Twilight serien och önska mig dem i julklapp istället, men jag kunde inte hålla mig. Köpte den tredje idag och skrev upp den fjärde på min önskelista. Nu har jag fått lön så snart ska jag sätta igång och köpa julklappar. Men jag måste verkligen anstränga mig för att inte köpa några till mig själv.


Eclipse, den tredje boken.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jag såg filmen ikväll och hur underbar var inte DEN..

2008-11-25 @ 22:13:06
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Nathalie

filmen kanske är bra, men böckerna är så mycket bättre. ;)

2008-11-26 @ 18:50:01
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!