Min dag

Ja, jag missade första bussen men jag kom ändå inte sent! Whoho!
Historiaprovet gick åt helvete. Visste inte alls vad jag skulle skriva förrutom den första raden som gick jättebra.
Den indurstiella revolutionen Nathalie Fransson SPIN2
sen gick det bara utför. Shit the same, bara jag klarar mig så blir jag faktiskt nöjd.

Efter skolan åkte jag hem till mamma. Jag hade barit ätit en min snabbfrukost idag (kanske därför provet gick åt helvete) så jag blev överlycklig när mamma lagade thaimat åt mig. *mums*Jag hann till och med baka lite innan jag gick och jobbade.

Hela dagen så har jag känt doften av pannkakor. När jag vaknade inbillade jag mig att pappa lagat pannkakor till mig som frukost, men nejdå. I skolan tyckte jag att det luktade pannkaka i korridoren, när jag åkte hiss upp till mamma så kände jag det igen. Antingen så håller det på att slå runt för mig helt eller så försöker min mage att säga mig något. 
Hmm.. jag tror faktiskt att jag ska följa mina instikter och laga lite pannkakor, hälla på en massa sirap!
Yummie in my tummie. Nu fick jag den är gamla låten på skallen. Yummie, yummie, yummie I got love in my tummie...
HAHA! Va ful jag är! Ah, barnfetma + Nathalie Paulina Fransson = SANT!


Skorna som jag fick av Nemo. Det är lite Ronja Rövardotter över dom, men me like them alot! <3
Tyvärr fick inte mina fötter plats i dom när jag hade raggisarna på, så det fick bli ett par mindre roliga benvärmade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!