En månad kvar till julafton, ahmagad!

Yisses va fort tiden går! Det är som Isabelle sa idag.

Jag: Det känns som att det redan är torsdag..
Isabelle: Asså, vänta 30 minuter så äre torsdag..

HAHAHA, det lät så gulligt när hon sa det men hon har ju en poäng för jag fattar vad hon menar.
Tänk nu har vi inte långt kvar på den här terminen, sen äre jullov! Wiiie! ^^
Det var världens snöstorm inatt och det höll sig kvar lite imorse med. Alla bussar var sena, flera hade kört av vägen och min buss var också påväg ner i diket. Jävlar, snacka om att jag naglade fast mig i sätet när jag kände att vi gled omkring på vägen. Jag vill inte dö på en buss, speciellt inte en äcklig Hertsöbuss!

När jag var på skolan så såg man hur alla kom springandes, försenade till deras lektioner och alla tjejer såg ut som tvättbjörnar runt ögonen - maskaran hade runnit lite överallt. Jag har då lärt mig av mina misstag från förra vintern och investerat i en vattenfast maskara. Helt utmärkt för dagar som denna och dagar då man vet om i förväg att man kommer börja gråta.

Under historialektionen så fick vi gå till vårats stadsarkiv och snoka. Vi fick bland annat se den gamla lulebon, och numera progarmledaren Gry Forsells skolfoton samt betyg. Alltså, alla gymnasiebetyg fram till 2002 finns lagrade i värsta källaren. Några kollade vad deras föräldrar hade haft för betyg. JVi tog även tillfället i akt och kollade vad våran Samhällslärare hade för betyg på gymnasiet. Haha, han hade en 1:a i samhällskunskap! Alltså var han icket-godkänd. Då vet man Mats, då vet man.. 
 
Juste, min pruttmobil är trasig igen. Äre sant? Äre möjligt? Den var ju nyss inne på reparation i 2 veckor. Ja, nu äre bara att skicka in den igen. Tur att man har en reserv iaf. Uppdaterar mer senare.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, du kom ihåg;)

2008-11-24 @ 22:40:00
Postat av: Nathalie

Skulle aldrig glömma det. ;)

2008-11-25 @ 17:14:32
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!