En glad liten överraskning

Åh, jag brukar alltid försöka lämna en liten kärleksnotering någonstans i Alex rum innan jag åker hem. Antingen har det varit på typ en lapp, eller som en anteckning i mobilen. Till exempel "Kom ihåg att jag älskar dig nu, imorgon och föralltid.  /Nathalie"

Testa att överraska varandra för responsen är oftast jättepositiv!

När jag grävde i min garderob (närmare bestämt i min låda med underkläder, hihi) så hittade jag ett jättefint inslaget paket där. Självklart blev jag lite förvånad men jag visste ju vem som lagt den där.. bland mina trosor och bh'ar, haha! <3
När jag öppnade det så var det ett supergulligt doftljus! Det luktar vanilj och på den så står det jag älskar dig och sen en helmysig text typ om att du är ljuset i mitt liv och min eld för dig kommer aldrig att slockna etc.
Han hade varit inne i stan och köpt den när jag var i skolan i måndags och sen gömt den, ja ni vet ju vars. Jag blev i alla fall väldigt överraskad och självklart jätteglad för att det var så gulligt gjort av honom. Det var som själva tanken som jag gillade. 

Åh, min lilla pussunge nu saknar jag dig bara mer! Ska tända ljuset ikväll så mitt rum får lukta vanilj! <3
 

Kommentarer
Postat av: Eveline

Shit. :/ Men jag tycker faktiskt att ni är sjukt grymma ändå som pallar! Kärleken klarar ALLT!

2008-11-05 @ 20:52:09
URL: http://evelinekarlsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, man måste verkligen tro på sitt förhållande för att det ska funka. :)

Jag håller med dig, kärleken övervinner verkligen allt!

2008-11-05 @ 20:54:30
Postat av: Mia

Ni är så duktiga =)

Och asgulliga tsm ;) Såg er på bussen här om dagen -och det där han gjorde för dig var ju superfint!





2008-11-05 @ 21:08:42
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!