8 November

Kom just hem från stan. Har varit inne och tränat, köpt en farsdagpresent och en ny bok!
Missade yogapasset imorse för att det helt enkelt var för varmt & skönt att ligga i sängen.
Pappa försökte i alla fall väcka mig vid halv 8.

   Pappa: Nattan, skulle inte du på yoga?
   Jag: Uuhhm.... Zzzzz!

Jag har verkligen tappat all kondis för att jag inte tränat på 3 veckor pga att jag varit sjuk, bortrest och haft min pojkvän här. Men nu måste jag då ta tag i mig själv och börja med min regelbundna träning! Inga mer bortförklaringar Nathalie!
Nu måste jag plugga franska. Har prov på måndag och jag fattar absolut ingenting. jobbigt att behöva plugga på en lördag, men jag kan inte skjuta upp det till imorgon för då kommer jag inte att klara provet.

Well, well nu måste jag dra! Tjaråå!


Det får bli yoga på tisdag istället! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!