4 November

Det blir bara ett snabbt inlägg nu för sen måste jag verkligen fortsätta plugga inför Nk-provet imorgon.

Jag har väl varit lite halvbra på att uppdatera min blogg den senaste tiden. Men det är så svårt att hinna med det när det är så mycket annat som cirkulerar innanför pannbenet på mig.
Fy fan, imorgon åker min baby hem! Jag vill inte! Jag ska gömma honom någonstans där ingen kan hitta honom och om hans mamma ringer så ska jag inte svara! Idag följde han med mig till skolan. Kändes ganska skönt att ha honom där vid min sida i klassrummet. Det var ovanligt att ligga och mysa i hans famn under en annars så jobbig geografi genomgång.

Igår var jag i skolan och då stannade han hemma. Det kändes som när jag var liten och hade köpt min kanin. Man ville bara skynda sig hem från skolan och mysa med den! Jag kollade nog på klockan var och varannan minut. Det känns som att varenda minut är värdefull just nu eftersom att han snart åker. Jag tog med honom till skolan för att jag ville visa honom en liten bit av min vardag, den vardagen som jag snackar så mycket om men som han aldrig annars få se. Jag tog absolut inte med honom till skolan för att visa upp honom på något sätt! Han är ingen cirkus på turné direkt.

Kändes så bra när vi var påväg hem och sa att han upplevde det som att han lärt känna mina kompisar lite bättre. Det är så jag vill att det ska vara, jag vill att han ska känna dom bättre. 

Nu ska jag göra bort läxorna snabbt och sen gråta i min älsklings famn. Det kommer att vara den sista natten på väldigt länge nu. Typ 8 veckor tills vi träffas nästa gång.. Men han har lovat mig att han ska åka upp till Lule över nån helg. I really hope so! <3

Nån som har choklad som jag kan tröstäta?   *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!