23 November

Bläh, det luktar fylla i hela huset. Nej, det är inte mitt fel utan pappas.
Sov jättedåligt inatt, blev väckt hela tiden av hunden och av pappa.

När jag väl somnade så drömde att jag var en isbjörn som sjönk genom isen. Jag kämpade och kämpade med kom aldrig upp på isen igen.Så nu är jag självklart jättetrött. Ska nog lägga mig tidigt ikväll. 

Jag har åtminstone varit duktig och varit på gymmet en sväng. Mötte Tobias när jag väntade på bussen. Det visade sig att han var påväg till samma gym som mig så vill höll ihop. Jag har det alltid roligt med honom, man kan inte låta bli att skratta. Vi disskuterade våra val av gymnasiellinje och insåg att  vi båda valt helt fel linjer. Vi borde gått estetiska-teater  då hade vi kunnat vara med i tv reklamer för Clerasil, Always Ultra och maskara. Eller jag hade iaf kunnat vara med i de sistnämnda reklamerna.
När han var och tränade på den "manliga sidan" av gymmet så försökte jag träna upp mina armar lite. Det gick väl sådär, kände mig väl inte så jättemotiverad till att träna idag för att jag känner mig så trött. Men det var ändå roligt med lite sällskap för omväxlingens skull. :)

Nu ska jag ta mig en låång dusch och sen kolla om det visas nått bra på burken ikväll.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!