22 November

Hiisan!
Imorse klev jag upp rätt sent ur sängen på grund av en viss söt människa, hihi.
Men när jag väl var uppe så åkte jag in till stan med Linn. Min tanke på vägen in till stan var att jag inte skulle köpa något till mig själv, utan jag skulle spana julklappar. Just nu har jag inte pengar till att börja köpa dom än, men man får ju spana in dom lite i förväg. Sen är det ju bara att hoppas att dom inte tar slut, men jag får ju ändå studiebidrag och lön snart. :)

Ja, men givetvis så sprack min plan om att inte slösa pengar. Köpte en lila tröja från Gina, men den var som tur var på rea så priset var rejält nedsatt. Annars hade jag nog aldrig fått för mig att köpa den. Har ni nån gång varit med om att ni köpt en tröja bara för att den var så billig, men sen har den bara hamnat där i garderoben och man kommer aldrig på ett bra tillfälle att använda den?  
Detta drabbar åtminstone mig ganska ofta. Men nu ska jag använda denna tröjan, så det så!
Sen blev det lite mysprat och fika på stan. Jag bytte ut min latte mot en varmchoklad idag, bara för att jag kände mig lite busig, men nu mår jag nästan lite illa. Det kändes som att den var FÖR söt på något sätt.

På tal om saker som är FÖR söta så ska nog ringa min baby och erkänna mina synder.
Jag har nämnligen sagt att jag inte ska köpa mer kläder på ett tag.. Oops, my bad!
Ikväll blire lugnt. Orkar inte hitta på något idag, är alldeles för trött. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!