20 November

Ska snart iväg in till stan och jobba. Här är det inga barn inblandade, det här är ett annat jobb som helt enkelt går ut på att jag ska föra fram mina åsikter inom olika projekt i Luleå kommun. (För att dom ska få höra ungdomarnas tankar om saker och ting). Jag får 200 kr för varje möte som jag är med på och dessutom så tycker jag att det är ett jätteroligt jobb.
Sist vi hade möte så skulle jag komma med förslag till Luleås inomhusfestival som är nästa år, -30 grader. Ska försöka få Game att sponsra oss så att det kan vara lite battles i Guitarr Hero och Singtar t.ex. Sen fick jag komma med lite förslag på lite entertainment. Björn Gustafsson var väl mitt mål, men han tackade nej i och med att han är upptagen med melodifestivalen under den perioden. 
Hur som helst så idag ska vi sammanställa hur vårat arbete har gått under det här året och det bjuds även på mat.

Efter jobbet blire smygpremiären av Twilight med Sara! Jag har längtat som en idiot hela veckan!
Får dela med mig av mina åsikter efter jag har sett den. ;)

Till alla ni som, liksom jag, älskar singstar så kommer det två nya spel alldeles lagomt till jul!
Singstar Disney & Singstar ABBA. (Gissa vems önskelista de kommer hamna på?)

   

Jag uppdaterar kanske mer lite senare om jag hinner. Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!