2 November

Igår var det Halloweenfest at my place. Ja, det skulle egentligen bara vara en trevlig kväll med brudarna men det kom givetvis lite mer folk.
Jag vet inte vad jag ska beskriva att jag var för att under kvällens gång så gick jag från att se blek och tuperad ut till Sweeney Todd med en vit slinga mitt på huvudet. Jag vet inte var jag slutligen var. Alex blev förvandlad till ett glamrockare för en kväll. Haha, han hade mitt leopardhårband knuten som en bandana på huvudet, spretigt hår och sen kajal runt ögonen. Rawr, sexymama! <3
Vi sjön singstar och tävlade mot varandra i lag. Baby var ju duktig på singstar! Han vann åtminstone över de flesta han sjöng emot.

Det var dock nära att det spårade ut lite när vissa människor tappade kontrollen över dem själva. Kändes ganska jobbigt i och med att man var i sitt eget hus (vilket känns ganska logiskt). Man blir ju automatiskt rädd om sina möbler och grejer. Nåväl, det gick ändå ganska bra i slutändan.

 Det blev en långpromenad mitt i natten i och med att Sara skulle hem. Hon skulle GÅ helt själv till Björksgatan från mig. Det är ändå en bra bit. Shit, va orolig jag var för henne. Tänkte bara på allt som händer nu för tiden med våldtäktsmän och mord. Inte ska någon få skada min Sara! Så jag och Alex följde med henne på. Men det hela slutade lyckligt eftersom att hon fick skjuts. Så jag somnade gott (efter att vi kommit hem och käkat pannkakor med sirap kl 3 på natten typ, hihi! )  

Nu ska jag njuta av pappas efterlängtade middag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: itzibitzi

Det var riktigt trevligt måste jag säga:) Hoppas att tvn klarade sig! Vi ses imorgon!

2008-11-02 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!